seeeeg

ojoj vilken lång dag asså, kom till jobbet och posten bara vällde över, så idag har vi inte haft en lugn stund asså. men nu är den äntligen över och man får äntligen sova... snart!
det är nått med vårat rum asså, jag har lätt inte sovit en hel natt sen vi flyttade hit och den senaste tiden har det vart omöjligt att få en bra natt, jag drömmer askonstiga drömmar, det innehåller alltid massa känslor såsom att jag är asförbannad, jätteledsen, rädd... så att man alltis ligger på halvspänn, skitjobbigt, och lindha och jag är alltid vakna samtidigt! hmm. skumt är det iaf, och trött blir jag VARJE dag!

nu ska vi öppna våra chokladkalerndrar och ta en mumsbit ur nr 1 :) hihi...

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0