packat allt?

imorron är det sista gången vi åker till sverige innan jul, vilket innebär att jag måste börja packa ner saker och ting så att man verkligen får med allt när man flyttar hem 23 dec... och det är inte det lättaste, man har juh tagit med så otroligt mycket plus shoppat en del så hmm, vad behöver jag ha kvar de sista veckorna sen?? väskan är ifa helt smockfull nu...
nån som vill komma och hämta oss istället så man får åka bil hem?? :D och så man slipper komma hem klockan halv 6 på morgonen på självaste julafton, när man dårå vill vara helt utvilad. vore såååå skönt att åka bil, nån är här i oslo kl halv 8 cirka, och sen bara packa in och dra.... vara hemma i kungsan kl 01.30 SENAST! ååååååh. driving home for x-mas!

ska jag med ut och dricka en öl?? lindha hoppade precis in i duschen, hon ska med grabbarna ut... orkar jag? njeee.

fyfan när vi kom hem, (vi har städningen denna vecka) så drog jag fram dammsugaren fort som blixten, nu glänser det fan härhemma. :) vårat hus är juh så stooort, så det tar juh en evighet, men nu är det gjort, men det är dock vi nästa vecka också... vi delar nämligen på städningen så man slipper göra det själv!...

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0