oslo oslo

japp jag kommer juh garanterat sakna helgerna vi har haft här i norge iaf! fan vad dom rockar! det är så kul att gå ut här, och träffa alla mysiga människor på olika fester över några glas vin!
det blev som sagt lip igår, dansa lite till salsa sounds! och det var toppen skoj. nästan alla kom med in också, trodde faktiskt alla skulle splitras efter förfesten men icke... synd bara att det är 20 års gräns på alla ställen om inte mer, så vissa kom tyvärr inte in :( men det går fler tåg!

ont i huvudet idag :) haha, så synd om mig!? eller? kanske var självförvållat!
har typ vart o handlat lite bakgrejjer som vi ska fixa iordning imorron som vi ska ta med till våran sista dag på posten! japp 2 dagar kvar nu. sen är det jul. :) ska bli nice asså. äta en massa julskinka med skånsk senap ska jag göra! haha. dessutom ska jag ha en snyggis klänning och vara snyggis! älskar den.

jag har packat ihop mina saker nu i min rosa resväska. kommer bli tufft att få med sig allt hem, men jag ska försöka...

sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0