onsdagen är förbiiii

hejhopp!
vilken slapp dag det blev, kanske har haft 4 timmat dö tid på jobbet idag utan ett skit att göra... skönt men långsamt! hann iaf sola och sitta i den underbara massagestolen. :) sen så drog vi hem vid halv 6!
fattar inte hur det kan vara sån skillnad på dagarna, ena dagen övertid för det väller över andra dagen ingenting. men jag föredrar lugna dagar! slipper man slita av sig håret! :)

kanske ska på bio ikväll, gonzalo gav mig 2 biobiljetter förut, sååå jag tänkte slita med honom så lindha får vara själv en sväng, det behövs ibland, även fasst jag är det bästa i världens att umgår med 24 h om dygnet ;) tss. haha.
japp nu hörde han av sig, bio kl 9. :) blir nog madagaskar 2 om jag får bestämma.... yee!

dags att boka biljett hem, sen in i duschen då...
 ha D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0