onsdag!

japp jag tror julruschen är igång nu, PÅ RIKTIGT! förra veckan på onsdagen så hade vi hur lite som helst att göra, man hann sola på arbetstid osv, men nu... ojoj... haha!

vi har precis haft möte i köket :) så mysigt att komma hem och laga mat tillsammans, trångt blir det, och alla har nått kul att berätta. erika och hennes boyfriend hade ostkaka på menysn, fan vad avis jag blev då.. mm.. ska jag fan införskaffa mig när jag kommer hem till jul.

aaah underbart, idag ringde lindha till evelin som har kanske världens bästa hårsalong i köping, sist jag var där blev jag så extremt nöjd! så den 29/12 ska lindha och jag dit för att bli nyårs fina i skallen! ska bli sååå kul. är sååååå trött på mitt hår just nu, och när det är vinter kommer juh utväxten fram så jäkla fort. wiihoo!

nu ska vi kolla på ett eller 2 avsnitt gossip girl, mallan det godingen länkade juh en kanonsida som man kan kolla på alla avsnitt tydligen, ska se om det funkar som vi vill, för sidan vi fick av cicci krånglar lite, sååå håll tummarna! :D

puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0