okej då kör vi :)

haha hej mina gullgrodor!
kom precis hem från stan där jag knallat runt med lindha och josé. vi har hjälpt honom att hitta alla julklappar, och det tog honom ca 30 minuter. ja ni killar, det är ett under att ni får det att gå ihop varje jul. ;)
mysigt var det iaf, och shit vad mycket folk det var, hela oslo var ute på gatorna och i affärerna idag tror jag! man blir juh helt varm!
vi avslutade stan med en pizza och en öl på peppes pizza. mmm kul att en pizza jäkel kostar 150-200 kr här, för så speciell är den inte. men kul var det.

vi har även lekt turister idag också, knallade ner till operan när vi ändå var längst ner på karl johan. det var FIN! MÄKTIGT! vi knallade upp längt upp och kollade på utsikten. aaah ett mycket lyckat bygge! :)

har precis duschat, ska väl göra mig klar för sista festen i vårat perfekta kollektiv. :(
men vi undrar var alla tjejerna är????? för vi bestämde väl fest?? haha... dom kanske har åkt till sverige redan för att fira jul, nää. inte att säga hej då va! :) men det är tomt i huset nu, och imorse, och igår kväll.... öööh!

ha en trevlig lördagskväll. ikväll blir det lipp och salsa! iih!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tack Hjärtat för dom fina orden i min blogg.!

Älskar dig!!!

2008-12-21 @ 14:23:05
URL: http://camillabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0