lördags bestyr!

nu har vi gått på stan hela eftermiddagen, och nu är alla, och då menar jag ALLA julklappar klara! jag är med detta världens bästa dotter, styvdotter, flickvän, vän... :) haha.
men det har vart mysigt! jag mötte upp lindha och hennes syster med pojkvän på bagel and juce, tog en vitamin chock... kan behövas i dessa kalla tider.

vid halv sju ska vi mötas upp nere på carl johan för att knalla ner till aker brygga för att först gå ner till borgen och kolla in den ljuvliga utsikten, sen äta mat. är sååå hungrig redan så jag längtar!
pojkvännen som är med är från irland så det är engelska som gäller, asså jag är ganska duktig på det, men när det är fok med som jag vet är felfria på språket så vågar jag typ inte yttra mig! så typiskt mig! vem bryr sig om jag inte prata gramatiskt rätt? han förstår juh ändå... får ta mig nån öl innan jag öppna munnen, för med alkohol i kroppen är jag bäst i världen på engelska. :D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0