juldagen


tror allt är fixat inför juldagen nu. en killkompis fyller år den 25 och han bjukar ha fest i någon form då, men iår slår han på stort, han ska ha fest i centralskolans matsal och buss är bokad in till krogen och hem. ska bli toppen kul. tror vi nästan kan bli alla tjejerna också, inte malin och inte camilla tyvärr :( men vi får träffas för julskinka och tomteskum nån annan kväll, ikke sant? akurat! haha. och det blir juh inte riktigt samma sak när en viss mimmi har gått och blivit med bäbis! ;) hmm, buu. :P så det blir inge mer hångel med dig nu asså?? inte bra, det hade jag inte tänkt på. haha.

fyllemat= "svensk" kebab.... som jag har längtat, kebaben smakar juh skit här i norge. hmm eller sub way, jag ääär kluven. parmesan macka med skagenröra! oooh! verkar jag hungrig? :D

Kommentarer
Postat av: mimmi

haha, jag kan nog offra mig för en liten puss ändå ;). Inget grovhångel med tuttkläm bara! Haha. Och du, Malin ska ju visst med! Det är på nyår hon inte är med! :) Puss

2008-12-22 @ 09:01:42
Postat av: Malin

Hihi, Mimmi har rätt :D Jag ska visst med!

2008-12-23 @ 01:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0