hej

hann inte skriva igår, max var här till mitt i natten tror jag. sen kollade vi på ett desperate, och japp det är mycket viktigt! så idag är jag trött som tusan, men man får väl skylla sig själv! :P
har dessutom blivit övertid både mån och tis så vi kommer hem skitsent. men ojoj vad rika vi blir på detta, kanske jobb i helgen också..

idag får vi besked om det finns jobb nån stans på posten, typ jan feb, det finns inge jobb där vi är just nu, lite tråkigt. men jag har inte bestämmt mig, jag längtar ju hem också... vet juh inte ens om det finns jobb hemma.... och det är juh bra pengar! hmm, kluven. känner mig juh ganska halv här. :( saknar min andra hälft! :) hihi!

nehepp nu ska jag snart gå till bussen. ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0