goood jul


min fina klänning som jag hade igår på självaste julafton. aah det blev en lyckad jul med god mat, lite för mycket kanske, och trevliga julklappar! :)
jag fick en I-pod, sporttop, träningsbyxor,sportjacka, pengar, köksgrejjer, massagetid på 75 min, skönhetsprodukter mm... alltså en massa. :) nöjd som tusan!
nu ska jag fixa iordning mig för fest. blir statt i e-tuna med förfest i centralskolan. bussen går kl 10.15 så det blir lite stressigt.  
ska snart till sandra så jag ska göra mig lite fin nu!
puss


Kommentarer
Postat av: David!

Vad vacker du var Tilda!!



God fortsättning!



Kram

2008-12-26 @ 16:48:11
URL: http://davidnilsson.wordpress.com
Postat av: Empa

Hej Matilda!



Snubblade in på din sida av ren tillfällighet- men det var en trevlig läsning. :)

Jag tänkte höra var du köpt den där klänningen? Den var riktigt snygg!



Hoppas du mår bra och att det löser sig med jobb och så. (Läste här över.)



Kram Empa

2009-01-12 @ 21:53:15
URL: http://emeliepettersson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0