fredag fredag!

kom hem nu!!! klockan är snart 10. blev övertid idag och jag är helt slut. och hungrig som en idiot!
men snäll som man är så ska lindha och jag iväg för att vara flytthjälp, mitt krav var gratis flyttmat! :D hihi, man får inte vara dum!
vi hade dock glömmt bort att det var julbord i vårat hem, och det var invarderat av 10000 människor, haha, lindha skulle juh ner och duscha men såklart så ska folket ut och röka, rädd som hon blev så tappade hon nästan handduken spritt språngande naken under! moahahah!
jag vill bara iväg och äta och bli klar så man kan få soooova!

imorron kommer lindhas syster men boyfriend hit till oslo så det blir väl att gå på stan, shoppa de sista julklapparna.
sen blir det en nice middag på aker brygga (fridays)..... ska inte ta oxfilén denna gång, kan juh inte äta den varje gång jag är ut och käkar, nej lax eller kyckling står på menyn! :P fast såklart med jack daniels glaze!

trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: David!

Oxfilé hit och oxfilé dit ;)



Ja helt stört, är råförbannad :P jävla idioter. bläää!!! Fan vad kass du är på att logga ut BARAVARAN förresten :P everytime!

2008-12-12 @ 22:12:41
URL: http://davidnilsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0