aaah

två dagens stora insats har jag gjort idag, är en föe jävla bra vän för det första och för det andra en jävligt bra medmänniska i samhället! :) haha... det förstnämnda får lindha berätta själv om hon känner för det!

vilken dag på jobbet, eller jobbade vi idag? nää... kom dit klockan 11 som vanligt, och då var posten precis slut så det blev paus, i 5 timmar! 5 timmar utan att göra ett smack, betalt för hela dagen ioförsig men det blir en låååång dag utan att göra nått. vi solade, drack kaffe, snacka en massa, dansade lite... ja det där vanliga, men när vi insåg att det har gått 5 timmar så drog vi faktiskt hem, då sliter jag helre arslet av mig på måndag än att vänta på det som KANSKE skulle komma... aaah ni fattar!

nu har vi ätit duschat, packat ihop alla saker vi ska ha med hem, räknat pengar, handlat resgodis...
så nu får klcoan gärna bli halv 11 så man får åka till underbara sverige! älskar fan sverige! och det bästa... jossan kommer och hämtar oss inatt! :) typ 1 månad nu sen sist vi sågs så det ska bli skönt! blir det max?? :P

helgen sen då: lördagen blir det inte mycket sömn inte, klockan 10 ska tjejligan in till the city för att shoppa julklappar! blir säkert en liten lunch/fika också. sen hem i ganska god tid för att lindha och jag ska storhandla på willys för resterande veckorna här borta i oslo! en förjävla lång lista blidde det. :)
sen hem för att tappa upp en varmt långt bad HEMMA, för att sedan göra mig snyggis till kvällens julbort på kungsörs torp. där ska jag äta så mycket mat att jag storknar! ska fan rulla hem! och dricka julöl! sen hem för att fixa en liten överraskning till karln min! jag kan vara världens bästa flickvän! typ! finurlig är jag iaf, och påhittig! har dessutom en annan sak på G som jag verkligen hoppas kan slå in, inte det lättaste, men jag letar runt, mailar osv!.... han skulle iaf bli överlycklig! :D
söndagen: frukost men kära mor. :) lunch med kära far.
sen klockan 3 måste vi åka iväg igen för halv 5 går bussen till oslo igen, och vi ska hämta upp lindha i aspa...
blandade känslor kommer det bli, som vanligt! :)

nu ska jag surfa vidare!
ha en toppen helg mina kära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0