torsdag!!

hejsan hejsan!
ååå det är så jäkla varmt på jobbet idag, jag bokstavligen flyter bort.
hmm, är kattvakt fram till onsdag nästa vecka, mamma har åkt till tunisien UTAN mig, så jag får ta hand om smirresmul :)

i hlgen händer det massa kul i kungsör för en gångs skull. thor modeen dagarna fredag lördag och söndag. ankrace där jag ska vinna 20000 hade jag tänkt, vet du vad dom pengarna skulle göra i mit liv just nu eller? vipps så var halva reskassan klar!!!! :) snälla GUD i himmelen :)
sen är det vollybollturnering med bästa killarna att hejja på. max, samuel, chris och vän... vad han nu hette. :)
och såklart öltält, festområde osv... allt nere vis ekudden iår, får se om det blir bra, lite fundersam på plats. hmm. :)

ja annars har jag inte så mycket att skriva idag, rätt lamt i mitt liv för tillfället.
bygger vidare på verandan på huset, har vart på fotboll, jobbar, leker, osv
puss

Kommentarer
Postat av: Lindha

Äntligen update ,) han heter marcus juuuu :P min syster kommer hem på fredag så jag lovade att hitta på nå med henne, typ gå på kvällsbion.. döda mig inte.. jag lovar att festa som bara den på lördagen :) men du kan hänga me på bion ifall ingen annan heller festar.. JA? :)

2008-08-21 @ 15:11:22
Postat av: matilda

ja bio... NOT! :P

2008-08-21 @ 18:40:51
URL: http://matildahult.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Du glömde visst skriva att jag är jättebäst som ska festa med dig! :P

2008-08-22 @ 14:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0