tisdag!!

kom precis hem från tuna park. så nu har jag min fina super rosa resväska hemma här bredvid mig.. :) och jag älskar den. jag har blivit KÄR! haha. hittade lite annat smått och gott också, letar ju numera efter lite höst saker, inte det bästa jag vet men jag vill vara fin även fasst solen sviker och det lir kallt. :) en par vita mönstrade strumpbyxor och en typ stickad kjol, det tillsammans får mig att tänka på alla vi barn i bullerbyn och madicken. jätte fint.

taaadaaaaaaaa. :)

ikväll blir det ett svättigt aerobicspass, det har jag saknat , men nu är hösten här så det är bara å köra :)
sen blir det mysig tjejkväll, hemma hos??? japp det är ju frågan asså. lindha, matilda och förhoppningsvis mimmi är ju å tränar!!! nån annan??

buuu, jag ringe typ barnmorskan precis också, det bögigaste på hela året är när man måste dit och skaffa nya p-piller.
-vill du göra en undersökning nu också??
-JA, JÄTTEGÄRNA, DET BÄSTA JAG VET, EN STRÅLKASTADE I MURRAN... NEJ TACK! HAHA.
men det är alltid lika skönt när det är över när man vet att man inte måste dit på ett helt år. :)
dock har man ju gått och blivit 23 och det är ju snart dags för att ta cellprov. har hört så många skräckhistorier om det. inte coolt. :P

nu kurrar det i magen.
puss

Kommentarer
Postat av: Lindha

Åhh jag är också kääär i den :)

2008-08-26 @ 14:53:17
Postat av: matiliimatilda

:) japp erkänn helt underbaR!

2008-08-26 @ 15:31:30
Postat av: Cili

Jättefiiin värra! hihi..

Jag skippar kvällen, sorry tjejer! Men är helt förstörd, sov som en räka hela natten =( Så jag ska snart gå och sussa..

Ha det så mysigt ikväll! Vi kanske hinner i veckan iaf.

puss

2008-08-26 @ 18:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0