söööndag!

söndag söndag, kommer söndagar nån gång kännas kul??
gick iaf och la mig asasent igår, halv 4 tror jag det blev, var tvungen att tjura klart till fjorton suger. :P
sen så hade max, lindha och jag bokat in gymmet klockan 11 imorse så det var bara att ställa klockan, och shit vilka chinesögon jag hade, sååå trött och hade verkligen inte sovit klart! men gymmet var coolt, löpbandet i 30 minuter och sen lite mage och stjärt. :) har saknat det där med att hänga på gymmet, man mår såååå extremt bra efter.

provåkte svärföräldrarnas nya bil idag, en riktig fläskbil.... riktigt nice, så i den åkte vi runt och säljde ankor till lördag.
fick visst med oss 2 kg kräftor hem också, så jag gjorde en tacopaj, en stor sallad och bjöd över jocke och mimmi på " kräftskiva"... nice. och kräftorna är visst slut, gamar som vi är. :)

nu sitter jag på jobbet, fick precis ett larm så jag ska springa iväg....
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0