söndaggg

ojoj, vilken händelselös dag.
vaknade ganska tidigt idag efter att jag jobbat natt, typ 13.00 tror jag. tog mig ett par rostade mackor, och slängde mig i soffan och kollade på tv. typ världens bästa program - förlossningskliniken. så sjukt coolt och spännande. man känner en hat kärlek tills man själv ska föda en liten bäse. myyyyyys. onnnnnnt :D

jaa, vi blev bjudna på tacos idag också.. kan ju vara det godaste jag vet. att jag aldrig tröttnar.

asså shit, verkligen det enda jag har gjort idag, fy fan vad värdelöst! mycket till liv måste jag säga, dessutom känns det fett bittert att det typ är svinkallt ute numera, typ 4 grader när jag åkte hem i morse. första SEPTEMBER nudå.. HÖST! bittert bittert. om man ändå kunde räkna med årstiderna, med de sviker ju jämt, ska jag palla detta halvår vill jag ha en vacker och mild höst med härlig luft och många färger - och en vinter full med gnistrande snö och minusgrader. tack!

om en vecka åker lindha och jag till oslo, kan inte fatta att det gått så fort. då blir det jobbintervjuer och boendesökning. så nu hoppas vi att vi kan få bo hos nån de första dagarna, vill ABSOLUT inte komma dit och vara "hemlös". hmm, nånstans att sova vill jag ha innan jag sätter mig på en buss dit. nån som lånar ut en säng till oss???? shittttt vad nervös jag är. så otroligt många känslor som är inblandade i detta äventyr :D oooh. ANDAS! haha.

puss puss

Kommentarer
Postat av: Lindha

hehe jag har börjat packa nu o vill bara iväg, vill åka imorrn :)

2008-09-01 @ 08:37:16
Postat av: sussie

hej hej :)

2008-09-01 @ 22:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0