onsdag!!

heeeeeej!
kom precis hem från barnmorskan... nya piller kirrade. blodtrycket var perfekt. och jag är tydligen normalviktig, med en frisk familj, perfekta kandidaten för att knapra vidare :D haha.
inhandlade lite mer på apoteket också, en nya ansiktskräm... och sen receptfritt läkemedel för att kunna slappna av och kunna somna lite lättare förhoppningsvis. orkar fan inte ligga uppe till klockan 2-4 varje jävla natt längre. är ju värt att testa iaf!

idag kommer mamma hem från tunisien också, så idag var sista dagen jag var upp till henne för att se till kattfan. asså han är tjurig för att han är själv så mycket, han bajsar i protest varje dag på olika ställeb i lägenheten... sen kommer han fram i 2 minuter sen gömmer han sig så man inte hittar honom innan man ska gå.... aaa han e fan lite skumm asså, men söt.

iväll ska jag jobba natt, men först blir det fotboll på runevallen. börjar halv 7 idag så det inte ska bli så jäkla mörkt. vilka ska gå?? nice nice, hoppas på en vinst. älskar fotbollskvällar, det är mys faktor.

nu ska jag gå ut i köket, ska kolla vad jag ska ta fram till lunch. hmm. är sugen på räkor. eller nått med kantareller... tonfisksallad skulle juh vara fina fisken också....

love.


Kommentarer
Postat av: Lindha

Hur gick matchen? :)

2008-08-27 @ 20:53:55
Postat av: matilda

vi vann STORT! ja vad blev det till slut.. 6-0. :)

love!

2008-08-27 @ 22:56:18
URL: http://matildahult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0