ojojoj

va regnar det uta, är det skitväder så man fryser  ihjäl och blåser bort??? ovanligt!

asså, min vän lindha ska iaf ha medalj för sin insats för osloresan. hon lägger ner så mycket tid och ork i att fixa och dona med jobbsökningar, lägenheter, mail, sms.... allt. du är toppen! :D känns som jag just nu åker på en liten räkmacka! tack underbara du! ;)

ska snart hem till kära mor på lite krubb :) grattis är gott. haha. man vet aldrig vad hon kan hitta på för nått. skulle iaf vara sjukt gott med birgerfisk. med lingon,enbär,viltfond,grädd- sås. vet ni hur GOTT det är? det är nått för lindha ;)

love love.


hörde jag att det var SISTA grillkvällen imorron?

hörde jag att man skulle ha med en flaska vin?

får man ha med öl? har druckit 6 flaskor vin i augusti, vet inte om jag pallar trycket. :D



 


Kommentarer
Postat av: mimmimuuus

hoppas hoppas jag är pigg imorgon så jag orkar va med. äta måste man ju iaf. får se. är de bara vi brudar eller grabbsen också? pussis

2008-08-28 @ 16:32:31
Postat av: Lindha

ja ska äta fisk som fan i oslo, du får lära mig ;P men duu får leka me mig ikväll hör av mig när päronen g¨ått o du var har du fått de där flätadebandet ifrån? sånt som jag vill ha juuu=)

2008-08-28 @ 17:26:32
Postat av: matilda

köpte det när jag var och handlade väskan, henke sm ville att jag skulle ha sånt, visste inte att du ville ha det :) bara o låna youknow.

det blir fitte som fy fan, det kan jag lova, vi är ju fiskens stad juh !!!!! ;)

2008-08-28 @ 17:54:45
Postat av: Camilla

Jag vill också vara med juh :( va fan!!!

2008-08-29 @ 08:39:59
Postat av: Lindha

"sen blir de fitte som fan" ?? hmm.. haha, du ikväll.. DÅ JÄVLAR, HOPPAS DU ÄR LADDAD!

2008-08-29 @ 08:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0