:O)

måste det alltid bli regnväder så fort man ska ut? jopp, klar för fotboll nere på runevallen så börjar det regna, JÄMT! kan det verkligen finnas så här mycket regn? asså jag fattar inte. haha. vem fan e sune? :) (internt skämmmmmt!)
jaja, fotbollen vanns lääätttt av kungsörs bk. 6-0 tror jag slutresultatet blev, man orkade juh knappt hålla räkningen till slut. mötte oden. vilket soplag. ;) eliT och jag var iaf bästa supportrarna, i ur och skur! forever and ever. :)

och här sitter jag på jobbet.... är lite spännd idag, nån som blivit släppt från finkan bjukar tydligen strosa runt här, han hade kommit in i fredags natt. och enligt chefen ska man INTE disskutera med honom, för är han påverkad så kan han vara farlig. man skulle ringa polisen om han kommer in, vilket de gjorde i fredags, men dom sa bara att om han inte har gjort nått så kan dom inget göra! KUUUUUL. så jag går runt med min mobil i fickan hela tiden, har nämligen förvarnat hench att han får komma hit om det blir nå problem :) <3

jag är sååå sugen på pita bröd med köttfärs, majs, vitlökssås, oliver och gurka. MIN favvomat nr 1 just nu. blir det fan imorron om suget inte försvinner :) testa det ni som inte gjort det, såsen är A och O!  (cremefraiche, vitlök, italiensk salladskrydda) mmmmm.

sov gott sockerpulla!

Kommentarer
Postat av: Lindha

nu ska lilla sockerpullan soooova, sov gott imorn när jag går upp puss love

2008-08-28 @ 00:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0