mycket bra helg!

fredag: då hade jag kalas för släkt och familj. jag fick en splitter ny cykel. en damtralla, en vi sådann. en värsting cyckel med massa finesser! den var jag inte beredd på, var helt säker på att jag skulle få en diskmaskin. jag blev överraskad och jätteglad. :) sen blev det pizza och vin med lindha.

lördag: soooov länge, sen blev det fix inför kvällen. inhandling av plastglas, dammsugning, fram med musiken osv.
vi var ca 35 stycken hemma hos oss på förfest. det var verkligen kanonskoj. jag fick en klocka av mina pumor i present. sååå nöjd. efterallt detta så gick bussen till westerqwarn. fulla och glada spenderade vi kvällen på dansgolvet och en aninges mingel, men sånt har man inte tid med för länge :) ... sen buss hem, utan problem denna gång. tack alla för en lyckad kväll.

söndag: jag sov och henke städade svinstian till hus. jag vaknar och allt är klart ;) haha. en fin fettisfrukost innan man sov lite igen. sen åkte vi in till e-tuna och käkade 2 rätters på akropolis. löksoppa och plankstek. haha ja och sen hände det en sak som kanske inte var så lyckad.... punktering på motorvägen.... bara byta däck...... kulllll när detta sker typ klockan 8 och jag börjar jobba 9, men jag hann. :)

så nu sitter jag här igen. de lediga dagarna går lite för fort va! söndag, måndag, tisdag, fredag, lördag, söndag. ska nog byta lördagen med nån om det går, vill in till medeltidsdagarna.... för jag kan inte unna mina vänner en utekväll om inte jag får följa med ;) puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0