men vädret!!!!

asså vad är det för fel på vädret? spöregn och blåst eller världens klibb väder så det känns som man kommit in i klimakteriet... det är faktiskt bara augusti och det ska klassas som sommar!? hmm, jag vill iaf ha lite kräftskiveväder innan hösten är här.. vad hände med juni, juli, augusti!!!!!!!!!!!

var ju som sagt in till stan i förregår, men innan var vi in till malins jobb, hon skulle skriva på lite papper att hon slutat och så... så jossan och jag tog oss friheten att gå runt på muséet och kika lite. det är dårå ett volvo museeum med en massa gammla fordon, traktorer, skördetröskor, lastbilar... och man fick klätra hur mycket man ville :) och det tog vi vara på kan jag säga.... haha, ska lägga upp alla bilder på fejjan, men ett litet smakprov får ni här. haha. och nej, jag har aldrig sagt att vi är normala, kommer nog aldrig bli det heller, :) det som är det bästa med oss, en gång barn alltid barn(asinne)


haha japp det här bjuder jag på.

åfesten i helgen då alltså?! :) 2 dagars lutar det åt. men det ska bli kul, har aldrig haft tråkigt där heller så, men jag är en lättroad person. ge mig ett glas rosévin så är jag med. bästa vinet ever. och jag tröttnar aldig.
ska jobba inatt också, här gick man och skröt om att man skulle vara ledig fyra dagar och vipps så var torsdagen här. men jag överlever nog! har gjort det förr när jag trott att jag ska dö så. :)
vill ut på en långpromenad, precis som igår, men i det här vädret vägrar jag. hmm.

yeye, det fixar sig. jag har ju mitt träningsrum här hemma så... får nog bli det. med speglar och hör musik blir man alltid svättig!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Du ser ut som Paris Hilton i Simple Life ;)

2008-08-14 @ 18:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0