måndag.....

har jobbat hela dagen idag, helgen satt kvar i kroppen kan man väl säga va. men lika glad är jag för det, men gladast är nog räven.

var och handlade blomma till kära far idag också, han fyller gubbe idag :) 56 bast, ojojoj. och vad önskade han sig?? jo förtidspension haha. nää. så det blev lite kalas med smörgåstårta och vanlig tårta, så japp jag är propp :P

åkte hem till lindhabinda efter det, vi har fått svar på en lägenhet, så vi fixade lite grejjer och skicka iväg det. så om det lyckas nu så har vi hyrt in oss i en lägenhet i centrala oslo. vårat rum är då på ca 22 kvadratmeter vilket är nice. två norska studenter som går på musikögskolan där, så jag hoppas på skönsång varje kväll framför brasan med en gitarrspelande GUTTTT bredvis mig! lite jobbigt att det är två killar bara, för vad ska henke tycka?? om det vore tvärtom så skulle juh inte jag tycka att det vore den bästa idén jag hört, men han får lita på mig helt enkelt :)

dom ringde från tuna park idag också, så jag ska hämta min rosa underbara resväska imorron :D wwwiiiiiieeeeee.

sov så GOTTIS!

Kommentarer
Postat av: Malin

Har den äntligen kommit :D om du vill ha sällis kan du ringa för jag börjar inte jobba förrän klockan fem imorgon :)

2008-08-25 @ 23:24:48
URL: http://retzina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0