lördag!

var faktiskt inte nå bakis alls, när jag vaknade tog det hundra år ianna jag kom på mig själv, att ja just ja vi festade igår. :) såååå skönt! kanske borde dricka öl oftare :D det var iaf kanonmys igår, vi var hemma hos mallan på hennes inglasade altan, filtar till alla, och infravärme på i högsta hugg. och mätt blev man, paj, räkspätt, ost, kex, frukt, öl, dumlekaka, shot, chips. ojoj, ja ni hör juh! nice nice.

idag följde jag med som suporter till sala för lite fotboll. kbk vann med 2-0. :)
domarn sög verkligen, men tantfan bakom mig sög fan mer. ALLT var fel, pallar inte, sen satt hon och skratta för sig själv när hon inte sa nått. shit asså. hatar att komma på "expert" läktarn, där alla vet allt bäst, och skriker på domarn att det var faaan inte offside, trots att de sitter 20 meter bort och omöjligt kan se. typ och så vidare! jaja, som sagt vi vann iaf! :)

och nu sitter jag här igen, på jobbet, första natten av 4. :P
kommer ni ihåg att jag berättade om en snubbe som precis har kommit ut ur fängelset, och att han ränner runt här om nätterna och kan vara farlig om han är påverkad? det ligger en lapp här på bordet:
-Är efterlyst, ring polisen direkt om ni ser honom.
kul att man känner sig trygg på sin egna arbetsplats! ska fan inte behöva vara såhär.... vågar ju knappt gå på toa. idag jobbar jag med bosse, så det är bra att ha en karl med sig ibland. :D

nu ska jag kolla lite på nån film som tydligen ska vara bra! för det är så vi gör det här i kungsör, två filmer på en natt det är brottom. ;)

sov gott! love love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0