lite shopping.

tjenixen!
idag har jag vart i stan med malin och jossan. skulle fixa klockan jag fick av brudarna i present. så den kommer hem på posten sen för de hade inte rätt verktyg i butiken... snark, men jajaja. sen har jag beställt min resväska. en ROSA såklart! kommer om ca 2 veckor. :) men shit vad dyrt det är med resväskor. min går på 1600:- och dåär det bara en mellanväska och inte den största i den serien, men det är ju iaf bra kvalité.
sen blev det lite annat smått och gott.....

kanske världens snyggaste gummistövlar! :D haha.


bra med hm ibland asså. sköna som satan, nice är dom med för 129:- DET tycker vi om.

och en poloklänning i svart och två färgglada strumbyxor till i senap och blååå. :)

vi har även vart med om ett annat äventyr idag, väntar bara på att få bilderna från malins kamera. jossan och jag blev barn på nytt! haha. vänta och se..... puss


Kommentarer
Postat av: Malin

Kolla bilddagboken så får du seeee :)

2008-08-12 @ 23:29:04
URL: http://retzina.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0