ja vad säger man!

om man blir kallad jävla fitta av nån man inte känner för att man sa åt honom att man kanske borde säga till innan han kommer inkörande som en jävla ångvält in i en... hmm. nej men jag ÄLSKAR VAKTER som tar sin maktposition på "rätt sätt"... asså man brukar kunna få ett annat synsätt dagen efter eftersom man fortfarande var lite berusad men icke, jag är lika förbannad på händelsen ännu! JÄVLA FITTVAKT! spelade fa ingen roll vad jag sa till honom, nej nej, dumma jävel. dessutom hans jävla fel at insidenten hände, han ska ju kanske bana väg för rullstollsbundna och den som hjälper personen upp för trappan. men denna vakt tycker tydligen att man ska le och säga tack när man blir kallad fitta och hora. stackars hans flickvänner. buuuu, ut men skiten!

annars var det en toppenkväll, alla var sammlade utom jossan tyvärr. :( så det blev en massa korttagning. bla en gruppbild. nice. senså blev det subway som fyllekäk, kanske den godaste mackan jag vet!  parmesan bröd, och skagenrörafyllning. weeiiii! då blev man sugen på mat iegn då. :)

ikväll blir det antingen fredda eller sandra.... har inte bestämmt mig än.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0