I lördags!!!

blev lockigt hår för första gången på väldigt länge. dock gjorde ju värdet att det inte var så lockigt när jag kom hem igen :)
hade iaf en kulig kväll och natt med många nära och kära... var på tok för mycket folk inne på dansgolvet och van dansade som man blev knuffad... kebaben var godast iaf. det där med fyllekäk borde få en oscar asså.




tack iaf allihopa som gjorde helgen guld värd. förfesten var klockren. detta måste göras om. på lördag?? :)
då äre åfesten så det måste ju testas. sen thormoden dagarna nästa helg. augusti är en riktig party månad.

nu ska jag sova. för jag har jobbat inatt, trodde inte att jag skulle överleva när jag kom klockan 9 igår kväll, men det gick ju tydligen iaf. ikväll blir det massor med gos, för jossan har smygit sig hem till kungsan. :) wiiiii.
puss puss

Kommentarer
Postat av: Lindha

Jag är på på lördag :)

2008-08-11 @ 16:01:19
Postat av: mimmi

klart man är på på lördag! :) visst är min locktång helt super? ;)

2008-08-11 @ 18:03:49
Postat av: mille

FREDAG! för då vill jag me :)

2008-08-11 @ 22:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0