hmm.

ja jag lovade ju att uppdatera mig och skriva om min händelserika dag. hmm.... OM det har hänt mycket idag.... eftersom det var skitväder idag så ställde jag inte klockan när jag kom hem klockan 7. så jag sov läääänge länge. då lagade jag mat, en vegetarisk rätt. mycket gott måste jag säga. :) sen lurade mimmi ut mig på världens längsta promenad.... men det var så väldans skön luft så jag hade nog kunnat gått en liten stund till. och japp trot om du vill men nu sitter jag på jobbet igen. blä bläääää. haha, erkänn avis på min lyxiga vardag va?

david ringde iaf idag... han kan ta min lördag och jag tar hans torsdag, aå japp det blir medeltidsdagarna på lördag iaf :) mycket trevligt, har aldrig haft tråkigt där. så vinet ska snart ställas på kylning :) nu ska vi bara hitta en fet förfest...

kram kram

Kommentarer
Postat av: Lindha

haha jaaa en fetförfest o ja vet precis vart ;) antooooooon

2008-08-05 @ 22:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0