FREEEDAG!

hahahaaa, lindha, jag läste kommentarerna, jag menade faktiskt fisssk som fan inte fittsk eller vad jag nu skrev som fan... vi ska helt enkelt äta fisk. hajjar du? :)

å camilla, du söta varelse, det är juh såklart bara o komma ikväll fattar du väl :) du behöver juh inte ens fråga. vi ska vara hos malins föräldrar ikväll, sammling klockan 7... hörde du? KLOCKAN 7 ;) haha. hoppas du kan, vi saknar dig, som
vanligt, baby boo.

alltså, det blir sista mysiga utekvällen, dock med infravärmare, annars dör vi nog. men det blir grill/kräft/kebab kväll.....
har lagt ölen på kylning, funderar på att åka upp och köpa typ 2 till.... hmm. måste ändå så till apoteket. mmm det kommer nog bli en underbar kväll/natt. om jag inte känner oss fel, så slutar det med roliga uppdrag... inte för att jag tänker säga högt vad mitt förra uppdrag var och vad jag gjorde, men om jag känner mig själv rätt så blir det nått liknande ikväll och jag accepterar det. :D hihi. sandra élin och jag ska iaf ha cyklarna i beredskap :) cykelsemester som sandra brukar säga. hihi.

asså måste bara få skryta om verandan vi bygger på framsidan, det blir så jäkla bra, min kära far e så duktig. :) vi ska in och kolla eventuella utemöbler idag efter jobbet. och sen förbi miomöbler också, jag har hittat en tv-bänk jag vill ha. såååå in.

love.

Kommentarer
Postat av: Lindha

Haha tänkte väl, blev nästan rädd juu :) måste nog ta en sväng förbi ängsvägen snart o kika in din veranda o elins hus.. så fint såå :) längtar tills ikväll <3

2008-08-29 @ 12:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0