:)

ojoj, undrar om jag kommer få träningvärk från dagens gympass? :) tänk att man får motivationen till att träna så fort det blir dåligt väder, borde det inte vara tvärtom, eftersom det är då man ska trippa runt i bikini o så..? hnmm. lindha och jag förjde iaf med samuel och max till sporthallens gym, det var svättigt som fan, men kul. blev sicksack maskinen i 20 minuter, lite styrke (ben och mage) sen löpbandet i en kvart.... tycker bäst om svättmaskinerna helt enkelt. och HÖG musik, gotlandsskivan. :) tog dessutom cykeln dit och hem. :) duttia jag!

ställde klockan idag så jag kom iväg till willys fort innan det blidas massor av köer, hatar det när man ska stå själv och packa i varorna när det står en massa och väntar på en.... men nu ekar inte kyl, frys och skafferi längre, mumma :)

om ni inte har testat macademia nötter förut så köp dom, dom åt jag massor av i australien där de kommer ifrån, såååå gott.... sen köpte jag pepparrot, det är så gott och blanda i creme fraiche och ha som sås. sen passionsfruter i massor köpte jag.... å jag vill inte sitta på jobbet utan jag vill hem och trycka ;)

snart lördag! förfest?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0